Ingezonden brief van ’t jaar

Op een avond feliciteerde ze mij met mijn nieuwe baan bij de grootste kabelaar van Nederland, stak daarbij een Nina Brink-duim op en riep: ‘Fantastisch bedrijf, ik heb nog nooit een rekening van ze gehad voor het internet!’ Ze had de lachers op haar hand, maar ik wist nu hoe ik haar te pakken kon nemen. Geld! Geld was haar afgod. Alles draaide om geld en ze had me die avond haar portemonnee op een dienblad aangeboden. [bron]

Aldus een stukje uit een ingezonden brief op Vrij Nederland. Lees ‘m. Vrouwen zijn bitches. Allemaal.

Leest eerlijk gezegd toch een beetje als een hoax.

One thought on “Ingezonden brief van ’t jaar

Geef een reactie

