Poland Got Talent

3 thoughts on “Poland Got Talent

  1. Hoezo gay? Wat is er mis met het kijken naar twee prachtige mannen lijven? Stoer, wel geschapen en geen grammetje vet teveel. Een sterke uitstraling, het is bijna ballet. Het lijken mij twee broertjes te zijn. Broertjes die met hun strak getrainde atletische lichamen vrijwel iedereen het hoofd op hol kunnen brengen. Daar is niets gay aan te vinden, iedereen mag voor zich er van denken wat hij wil. Nu denk ik ook niet dat Polen over het algemeen zo beperkt zijn, ik denk dat zij het veel ruimer zien, een beetje bi-curious en niet van die enge afgebakende hokjes geesten. Polen doen daar niet moeilijk over, iedereen mag er zo tussen komen, ik kan dat echt helemaal niet als gay bestempelen. In tegendeel zelfs, ik denk dat die twee Poolse broertjes in ieders dromen een plaats kunnen krijgen, daar hoeft men niet gay voor te zijn.

Geef een reactie

