“De tranen welden op en ik brak”

“Toen mijn vader stief, reden mijn beveiligers me terug naar mijn onderduikadres. In de auto probeerde ik sterk te zijn, maar het lukte niet. De tranen welden op en ik brak. Ik kon niet stoppen met huilen. Het was als een dam die breekt. De bodyguards voelden zich ongemakkelijk en wisten niet wat te doen. ‘Moeten we even stoppen, mijnheer,’ vroeg een van hen. Het zijn goeie kerels, maar nog altijd vreemden – ongemakkelijke getuigen van mijn verdriet op een moment dat ik er naar snakte om alleen te zijn of met degenen die mij het dierbaarst zijn. ‘Nee, het is goed,’ zei ik. Maar de tranen bleven komen.” [bron]

Citaat uit het boek “Marked for death” van Geert Wilders.

One thought on ““De tranen welden op en ik brak”

  1. Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen, dat is niet te geloven, omdat hij dubbel spel speelt!

Geef een reactie

