“In hell everyone becomes fat, and has pimples and bad skin.”

This also means that Allah sees everything, essentially making a 24-hour film of their lives, even while they sleep. In the end, Allah decides whether people will be sent to hell or to paradise. In hell, the drinking water is purulent, and everyone becomes fat, and has pimples and bad skin.

Saliha wants to have skin as smooth as glass — and that’s only an option in paradise.

There is also alcohol in paradise, she says, served in golden goblets. Food is served on plates decorated with diamonds, and the people in paradise live a life of luxury. Reyhana looks forward to having her own house in paradise. The first floor, she says, will be filled with makeup, and on the second floor she’ll have a never-ending selection of clothes to wear.

“You’ll never to have think about what to wear again,” she says. “Allah makes everyone happy.” In her view, life in paradise is similar to the life she led when she was still a non-believer — only better. She and her friend will be 18 again, they won’t be wearing veils, they won’t perspire, and they’ll be beautiful. [bron]

4 thoughts on ““In hell everyone becomes fat, and has pimples and bad skin.”

  1. Het is toch ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan! Binnen een fantasiewereld is nog weer een rijkere fantasie. En daar binnen is weer een diepere verdieping bij of aangebouwd. Ik vraag mij af of dit soort extreme fantasie geen pijn doet bij het denken! Op vele tientallen momenten in de dag moet men toch geconfronteerd worden met de realiteit. Deze sprookjeswereld moet toch in conflict komen met de werkelijkheid. Hoe zien de gedachten van die mensen er uit. Bij alles wat met ziet en aanraakt met men toch steeds weer beseffen dat het hele geestesleven enkel en alleen schijn is.

    Het zou wellicht een zeer nuttig onderzoek zijn om na te gaan hoe het mogelijk is dat deze mensen bestaan. Ik denk ook dat dit onderzoek zeer profijtelijk zou kunnen zijn. Ik vermoed dat hier nieuwe wegen in effectuering van marketing en reclame zouden kunnen worden ontdekt. Er is namelijk niemand die deze onzin aan die meisjes heeft verteld. Ze hebben dit geheel zelf verder ontwikkeld uit de reeds bestaande kolder. En daarbij hebben ze simpelweg alle eerdere opgeworpen barricades en dogma’s opzij gezet om deze te vervangen voor een soort nieuwe vrolijke en luxe fantasie. En dat deze nieuwe verzinsels in strijd zijn met oudere verzinsels maakt voor hen niet uit. Maar is wel een sociologisch onderzoek waard. Ik vermoed dat deze fantasie een reactie is op de oudere onmenselijke fantasieën waar vrouwen binnen de islam mee te maken hebben. Voor de vrouw is er geen plaats. Nu niet en ook in het islamitische ‘hiernamaals’ niet. Door zelf met een nieuwe fantasie te komen probeert men te ontlopen aan de werkelijkheid, maar de vraag is hoelang men dit kan blijven volhouden.

  2. Volgens mij heeft het niets met deze mensen te maken, het geeft alleen maar aan wat voor effecten indoctrinatietechnieken op mensen hebben.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s