Pat Condell: Peace in the Middle East

4 thoughts on “Pat Condell: Peace in the Middle East

  1. Helaas ik weet je naam niet maar ik wil je graag uitnodigen voor een bijeenkomst op 8 december in AmsterdamLaat me weten of je ge´nteresseerd ben dan stuur ik je de uitnodiging

    Mvgr. Ya’akov Siepman

    Date: Mon, 26 Nov 2012 22:03:25 +0000 To: yaakov.siepman@live.nl

  2. Je hebt toch wel een gekleurde bril op Pat. Israel wil geen vrede anders was die er wel geweest. Zij willen in ieder geval de leiders, een groot Israel en blijven het lijdende voorbeeld spelen hou aub op met dit gewauwel!

  3. Rots, ik heb dat ook jarenlang gedacht, dat het andersom was, maar sinds Hamas aan de macht is en ik de leugens van Meulenbelt en cs steeds meer herkende, weet ik dat het niet zo is. Pat C. heeft meer dan gelijk.

Geef een reactie

