Chris Klomp: “de malloot in mijn hoofd”

De reden zit niet in de talloze malloten op het net. Maar in de malloot in mijn hoofd.

De gekken en dwazen op het net kan ik aan. Met die gek in mijn hoofd heb ik meer moeite.

Die gestoorde gast die overal maar op moet reageren. Overal maar een mening over een mening moet hebben. Die merkt dat hij de scheidslijn tussen wat van waarde is en wat niet ook al lang uit het oog is verloren. Ook op Twitter. [bron]

One thought on “Chris Klomp: “de malloot in mijn hoofd”

  1. Het verstand komt met de jaren. Ook Chris krijgt na lang wachten zijn eerste flintertje verstand. Proficiat Klompmans.

Geef een reactie

